ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند حماس هیچ توافقی را بدون توقف جنگ نمی‌پذیرد امیرعبداللهیان: فشار‌ها بر اسرائیل احتمال آتش بس در غزه را افزایش داده است اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا مفاد جدید آتش‌بس غزه منتشر شد | آزادی۱۰۰۰ فلسطینی مقابل۳۳ اسیر اسرائیلی درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، نتانیاهو را تهدید کرد قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از فلسطین تاکید مقام حماس بر پیگیری مذاکرات و آتش بس | نتانیاهو به دنبال توافق نیست لاپید: پایان جنگ بدون دستیابی به توافق ممکن نیست یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز خواهد شد امیرعبداللهیان: باید رژیم سرکش و اشغالگر فلسطین را متوقف، محاکمه و مجازات کرد ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار شعار هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ راهبردی است صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد
سرخط خبرها

هشدار صریح حماس به اسرائیل | به مسجدالاقصی حمله کنید، جهنم را خواهید دید

  • کد خبر: ۱۰۳۲۴۶
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
هشدار صریح حماس به اسرائیل | به مسجدالاقصی حمله کنید، جهنم را خواهید دید
نایب‌رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس طی اظهاراتی در آستانه ماه مبارک رمضان، به اسرائیل درباره حمله به مسجد الاقصی هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، «صالح العاروری» نایب‌رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفتگو با المیادین گفت: شاهد تحرکات گسترده دشمن صهیونیستی و برخی کشور‌های منطقه برای جلوگیری از تنش و درگیری در ماه مبارک رمضان هستیم.

العاروری افزود: پیام قاطع ما به طرف‌های مختلف این است که هرگونه تعرض به مسجد الاقصی یا نزدیکی به این مکان مقدس، موجب باز شدن در‌های جهنم به‌روی اشغالگران خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پیام ما شامل دو موضوع است که موضوع اول به قدس و مسجد الاقصی و ممانعت از ورود نمازگزاران یا هرگونه یورش به‌سمت آنان مربوط می‌شود. موضوع دوم مربوط به اسرای فلسطینی است. ما به همه اعلام کرده‌ایم که اگر وارد رمضان شویم و اعتصاب غذای اسرا ادامه داشته باشد، اوضاع به‌سمت انفجاری دیگر پیش خواهد رفت.

نایب‌رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه "دشمن صهیونیست اکنون در برابر امتحان قدس و مسجد الاقصی قرار دارد"، اضافه کرد: اکنون زمان آن فرا رسیده است که اشغالگران این درس را بگیرند که بیت المقدس، مقدسات و مسجدالاقصی برای ما خط قرمز هستند.

وی با اشاره به جنگ ۱۱ روزه غزه گفت: در نبرد شمشیر قدس برای جنگی چندماهه آماده بودیم و جنگ ۱۱ روزه غزه مقدمه‌ای بود برای جنگی طولانی که ما برای آن آماده بودیم.

صالح العاروری ادامه داد: نبرد شمشیر قدس جنبه‌های راهبردی خطرناکی را برای دشمن نمایان کرد و از همه مهمتر اینکه نشان داد این رژیم فاقد امنیت داخلی است، چرا که ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ نیز برای حمایت از ساکنان قدس و غزه به‌پا خاستند.

وی ابراز کرد: مردم باید این اظهارنظر سید حسن نصرالله را مدنظر قرار بدهند که حمله به قدس به‌معنای جنگ منطقه‌ای است. ما نه‌تن‌ها با حزب‌الله، بلکه با بسیاری از جنبش‌ها، کشور‌ها و مردمان گفتگو‌های جدی داریم و مسئولانه همکاری می‌کنیم.

نایب‌رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد که جنگ بعدی برای قدس، مردمی‌تر و رسمی‌تر خواهد بود و افزود: کرانه باختری در صورت وقوع جنگ، در برابر رژیم اشغالگر منفجر خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->